Wednesday, March 13, 2013

A trendy pink shoe - fashion

Sapa yg suka n fanatik sgt dgn pink??
Mestilah feminin lebih ramai dari maskulin...
Hahaha...
Just nk share but it is not for sale guys.

Kasut ni dibeli dgn harga yg sgt berbaloi pada aku.
Just RM120.00 jer hasil teknik tawar menawar dari harga awal RM240.00
Dtg tunjuk minat...time kedai dah nk close...twr sampai lebam sampai bg satu harga yg tauke kedai willing to let go kasut ni..

Aku beli kasut ni masa kumpulan jambu tengah meletop2 dia punyer voting kt maharaja lawak mega 2012. Sebagai tanda sokongan aku sambar lerr

1st time aku pakai kasut ni g vacation kt lumut... Ingat dah sampai lumut nk la g pangkor. Skali bkn main ramai lagi kt jetty que nk beli tiket.. Masa beratur tu adalah sorang maskulin ni tegur aku.. Bro, beli mana kst pink ni...kalo nk jual dia nk beli..

Masa tu aku terpikir, bdk ni btl2 ke atau nk perli aku??
Aku pun dgn pantas jwb, sorry bro, ni barang rare.. Xpuas pakai lagi..
Then abis beli tiket time nk masuk jetty nk tunggu ferry, ada pulak makcik dgn loghat utara bersuara "muka jantan, pesen apa pakai kasut pink ni"...hahaha dinamiknya manusia.

Hmpir 1/2 jam tunggu xde bergerak2 pun que. aku ajak wife n anak keluar n sedekahkan tiket kt org lain. Aku start kete terus g pantai remis then balik kl.

Inilah yg dinamakan fashion... Mesti ada yg mnyukai dan sebaliknya.. Terpulang pada setiap pengalaman ind menilainya;

My pinky shoe
Metarial - kulit
Type - highcut
Yg penting - handmade



No comments:

Post a Comment